сряда, 2 март 2016 г.

СК "Легия" представя: Борислав Баев, който замени футбола с кикбокса


Повечето от трениращите в залата по кикбокс и Муай Тай на СК "Легия" познава Борислав Баев или както си го знаем - Борката. Борката работи като охранител в известна варненска фирма. Завършил е Колежа по сигурност и охрана "Св. Георги Чудотворец". Тези, които не знаят, той е бил футболист. 




"Работейки в сферата на охраната, исках да придобия умения, които да ми помагат в работата. Започнах да търся зали, където да започна да тренирам бойни изкуства. Моят колега и приятел Янко ми препоръча брат си - "Тренера" (Тодор Тодоров). Така стартирах заниманията си с кикбокс и Муай Тай в Спортен клуб "Легия". Тренирам от няколко години с малки прекъсвания поради здравословни проблеми. За сега зад гърба си имам едно състезание, но ако се подготвя добре, възнамерявам да се явя и на това в Шумен", разказва Борката.

- Муай Тай или кикбокс?

- Обичам и двата спорта, но като че ли повече ме влече Муай Тай. Обичам да гледам срещи, да тренирам, да усвоявам техниките под ръководството на Тренера. Благодарение на методиките му успях да сваля килограми и да ошлайфам уменията си. 


С отбора на Държавното първенство в Каварна през 2015 г.

- Като бивш футболист кой ти е любимия отбор?

- Разочарован съм от нивото на българския футбол и мога да кажа, че не се интересувам от българските отбори и шампионат. Фен съм на "Манчестър Юнайтед", но от как Ван Гаал е начело на тима почти не следя изявите им. Съсредоточил съм се към кикбокса, който е моята нова страст. Надявам се да постигна успехи на ринга, с които да представя достойно СК "Легия" и да защитя името му, поради което ежедневно се подлагам на интензивни тренировки: бягане, упражнения за сила, техника, спаринги, изучавам слабите и силните си страни, спазвам хранителен режим и се вслушвам в напътствията на Тренера.

0 коментара:

Публикуване на коментар